سئوي داخلي 2 سئو از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده‌است که مي شود به اختصار به آن SEO هم اظهار کرد . درصورتي که بخواهيم تعريفي از سئوداشته باشيم به قرار ذيل است : سئو وب سايت يا اين که به عبارتي با صرفه سازي موتور کاوش به مراد امداد به رويت و ديدن تارنما هاي متعدد در موتورهاي کاوش است که جايگاه تماشا از وبسايت مارا بالا پيروز شود , و اين کار ابدا غير اخلاقي نبوده و دارنده استراتژيک منحصر به فرد به خويش است . سئوي سايت کار سادگي نيست و براي ساخت آن مي بايست علم خويش را ارتقا دهيم به اين دليل‌که موتورهاي کاوش براي سکو بندي تارنما ها الگوريتم هاي مختلفي را دنبال مي نمايند و براي اين‌که بتوانيم سايتي را در مرتبه بالا در اختيار بگذاريم مي بايست داده ها پيدايش از روش انجام الگوريتم هاي موتور کاوش باشيم که‌اين کار به وسيله مهندسين و متخصصان اين کار انجام مي شود , به عنوان مثال موتور کاوش گوگل بيش تر از 200 ميزان براي درجه بندي داراست که با آشنايي آن وب سايت ما از ديد مرتبه اي بالا خواهد رفت براي داده ها بيشتر در رابطه با سئوي سايت , ميتوانيد مقاله ( بهينه سازي سايت چه است و چرا اهميّت دارد؟ ( را مطالعه فرماييد . بهينه سازي سايت در موقعيت کلي به دو نوع سئو آن پيج و فرنگي جدا سازي مي گردند و براي موتورهاي کاوش مانند گوگل هر دو از اهميت يکسان و متعددي برخوردارند که هرکدام خصوصيت هاي يگانه خويش را داشته و نيازمند راهکار هاي منظم و دقيقي هست که مي بايست به نيکي جهت دهي شوند تا يک تارنما بتواند از ديد محتوايي و درجه بهبود پيدا نمايد , به دنبال راجع به سئوي آن پيج , فرنگي و تفاوت هاي آنها با يکديگر بيشتر سخن خوا‌هيم کرد و روش رابطه آن‌ها‌را در بهبود وبسايت توضيح خوا‌هيم بخشيد . سئوي آن پيج سئوي آن پيج و اسم هاي ديگر آن عبارتند از On - Site SEO و On - Page SEO است , و به عمل هايي که به مراد با صرفه سازي موادتشکيل دهنده يک وب سايت , موجب ارتقا جايگاه تارنما شما و همينطور ارتقاء ترافيک تارنما در موتورهاي کاوش مي شود سئو آن پيج مي‌گويند . و در onpage با صرفه سازي محتوا و کد هاي HTML هم مي بايست صورت بپذيرد . در شرايطي‌که بخواهيم يک تعريف کوچک از سئوي آف پيج نيز داشته باشيم اين است که سئو آف پيج يا اين که Off - Site SEO ديگر سيگنال ها و تارنما هايي است که از محيط وب به تارنما شما ارجاع داده شود . انگيزه کلي سئو آن پيج به فهم محتواي عالي و مطلوب ياري دهد , يعني محتواهاي مخاطب پسند . تشخيص محتواي شما با مطالبي که بيشتر در موتورهاي کاوش سرچ ميشوند . مطابق با معيارهاي موتورهاي کاوش باشد و تحت عنوان يک کاغذ ارزشمند در حاصل کاوش قابل رويت باشد . پارامترهاي موءثر ديگر در onpage علاوه بر لغت ها حساس , پارامترهاي فراوان ديگري در درجه بندي وبسايت شما در سئو آن پيج در موتورهاي کاوش نقش داراست , که بوسيله مديريت تارنما در دست گرفتن و تصميم گيري مي شود . ولي اين را مي بايست بدانيد که در‌حالتي که کار خويش را تحت عنوان يک بازارياب پيروز پذيرش داشته باشيد نياز به کسب مرتبه هم بر فروش توليدات شما نقش حياتي را ندارد . درين نصيب از مقاله مواقعي که به با صرفه سازي onpage امداد مي نمايد را توضيح خوا هيم اعطا کرد که عبارتند از : تگ تيتر و هدينگ باصرفه سازي تصاوير سرعت لود قابل نمايش در موبايل تلفن همراه اشتراک گذاري و . . . تگ هدينگ به کار گيري از تصاوير در سئوي آن پيج اشتراک گذاري سرعت لود امکان نمايش درست در موبايل سئوي آف پيج پيوند بيلدينگ سوشيال مديا Social bookmarking هاست و سرور داخلي و فرنگي تاثير هاست و سرور در رنک وبسايت تفاوت سئو آن پيج و فرنگي فيض گيري


آموزش سئو داخلي 


https://www.searchenginejournal.com/everything-need-know-page-seo/173577/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

موج کویر تعميرات مبل در تهران صندوق فروشگاهی کاسبیت عشق Naghmalar نسیم بهاری در رهگذار باد رَفْرَفْه‌ی حُروفْ علمی و فناوری